niedziela, 16 listopada 2014

09. Rodzina Montgomery cz.1

Witajcie kochani ;* Nie pisałam przez miesiąc, ale za to grałam i to dość dużo! Macie zaległości w Pierce'ach, ale dzisiaj daję nową rodzinkę - Montgomery. Mam nadzieję, że się spodoba. Jak tam w szkole? Ja powinnam się uczyć na olimpiadę z angielskiego, ale jakoś nie mam weny do nauki xd zresztą... jak zawsze. Boję się, że będę zagrożona z matematyki... muszę wziąć się do roboty! Nie przedłużając, zapraszam na rodzinę Montgomery!

poznajcie piękną April Montgomery!

mieszka w takim oto ślicznym domku w Roaring Heights (do pobrania tutaj)

widok z okna <3

moja śliczna wybrała się pozwiedzać miasto <3

i plusk do wody!

mhmm, gangsta! I kto mi teraz podskoczy?

w Roaring małżeństwa homoseksualne są legalne, także tego..

jestem tolerancyjna ale stop!

to miasto jest przepiękne *.*

*______*

zabawa oświetleniem kominka xd

ten wzrok mówi: cześć przystojniaku, mogę cię zjeść? ^^

ta sierota dwa razy z rzędu przypaliła jedzenie, także będzie jeść pizze (a w tle salonik i kuchnia <3)

i co? happy że gotować nie musisz?

April jest młodą, utalentowaną panią architekt <3

jeden z klientów jak widać jest bardzo zadowolony z rezultatów pracy xd

prawy sierp z poduchy na opamiętanie

w nagrodę za bardzo dobrą pracę gostek zabrał April do parku rozrywki ; )

coś niemrawe minki mają...

hahaha, April jaki zaciesz xD wybaczcie za kryształek

juhu!

ona jest piękna nawet do góry nogami *.*

facio się zmył i zostawił April samą... ale ona jest odważna i nie boi się wysokości!

hahahaha xD

po szalonym dniu pora spać <3

siemka ufoludek

no to ten teges, urządź mi mieszkanko, pls

no to na festiwal po pracy! coś jej te rolki nie wychodzą ;-;

oho, coś chyba jest nie tak ;o

 misia naćpała mi się hot dogami i nie ogarnia ;-;

wygrała, zdolniacha! <3

sztuczne ognie <3

i an koniec kolejny piękny widoczek *.*

PS Co sądzicie o nowym szablonie? Taki bardziej jesienny, a na nim Bailey od Tonnie <3

4 komentarze:

  1. Ładny szablon :) April ma ciekawe życie i mieszka w naprawdę pięknym mieście, które zdecydowanie mnie do siebie zachęca :D Ja mam korepetycje z matematyki, bo też nie jestem jakimś specjalnym mistrzem XD Dasz radę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny szablonik! <3 Roaring Heights jakie ładne :o April jest przecudowna, powinna już mieć jakiegoś faceta u boku <3 Witaj w klubie mało inteligentnych z matmy, należę do nich xddd Dasz radę na olimpiadzie z angielskiego, też ją mam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon cudny! *-* tak samo piękna jest April <3
    Matma - zmora nas wszystkich. Trzymam kciuki za powodzenie na olimpiadzie z anglika. ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, April jest serio piękna<3 ahh Roaring Heights, przecudne miasto i świetne dla April! co do szablonu- uwielbiam:)
    buzi!

    OdpowiedzUsuń