niedziela, 13 lipca 2014

01. Powitanie: Rodzina Pierce + światy ze store

Cześć wszystkim! Nie wiem, czy ktoś mnie pamięta, ponieważ na blogu o simsach byłam bardzo krótko, ale może. Czytałam i obserwowałam wszystkie blogi i gdy zauważyłam, że dużo osób wraca również postanowiłam tak zrobić. Włączyłam simsy i od razu na moich ustach pojawił się szeroki uśmiech! Bardzo mi tego brakowało. Na dziś mam przygotowaną pierwszą część rodziny Pierce, a także dwa miasta ze store do pobrania. Jeśli będziecie chcieli jakieś inne, konkretne dodam w następnym poście. Nie przedłużając:


Rodzina Pierce cz.1
oto piękna Meredith Pierce <3

mieszka w takim oto ślicznym domku w Hidden Springs

jest lato, więc looodziki!

"luuz!' z jakąś miastową - przyjrzyjcie się ich minom, hahaha

 Mer jest piękną panią detektyw, rozwiązuje właśnie sprawę zaginionej skarpety

zaczął padać deszcz, młody wrócił do domu i zostawił panikującą Mer ;c
(obcasy + skarpetki, białe)

rolki na festiwalu!

zaciesh

szkoda, że to obroniła ;c

mały przerywnik - tak wyglądają niektórzy mieszkańcy Hidden Springs

czyżby sprawa skradzionego płynu do płukania ust?

relaks w ogródku <3

hahahahahaha, nie mogę z tej babki

lisek chytrusek <3

piękne widoczki z punktu obserwacyjnego <3

cuuudo *.*

ołł, jednorożec ;3

obserwacja cmentarza, wcale cię nie widać, Mer ; )

czy tylko mnie ona przeraża? o.o

dzikie densy ^^

Mer postanowiła się zbuntować i wydziarać!

sprawa z syrenką

łomanz z niejakim żonatym Carlem Abbotem

woohoo, działo się!

ah ta panika xd

wstydziłabyś sie -.-

a to co <3

będziemy mamusią, trzeba sie nauczyć pichcić

muah, cudowne!

Rodzinki byłoby na tyle, wiem, że mało, ale nie gram nią za długo. A oto przed wami dwa obiecane światy do pobrania, ze sprawdzonego źródła (sama je mam) - niestety, nie pamiętam dokładnie skąd, wiem tylko, że z jakiegoś zagranicznego blogspota o simsach:

no i Roaring Heights, w którym również się zakochałam <3 cudowne kolorki, wieżowce, plaże! Pierwszy plik to park rozrywki, a drugi to miasto. (kliknij na tekst, aby pobrać)


8 komentarzy:

  1. omg pamiętam Cię! Meredith jest piękna, haha, tak myslałam że coś wyniknie z jej romansu. czekam na dzieciaczka! ROARING HEIGHTS JLTHSJF JESTEŚ MOIM MISTRZEM, POBIERAM!
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aj cieszę się z twojego powrotu :D! Czekam aż rozkręcisz się tutaj na dobre :D!
    Haha czyli jednak istnieją poważniejsze problemy niż moje - zaginiona skarpetka xd Btw. cudne ubranko Meredith na dwóch ostatnich fotkach :) pozdrawiam serdecznie / desimetto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że coraz więcej osób wraca, oby tak dalej! Chyba muszę mojej simce sprawić tez karierę detektywa, bo nigdy nikt z moich simów nim nie był! Właśnie ostatnio też grałam sobie w Hidden Springs :) Meredith jest śliczna i tak samo śliczne będzie jej dziecko<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, pamiętam ;) Mer jest świetna, detektywa jeszcze nie miałąm w simsach a szkoda, przekonałaś mnie teraz ;) Miasta cudne, chyba wezmę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam Cię :) Meredith jest bardzo ładna i jej dziecko pewnie też będzie udane! W Hidden Springs chyba mieszka co najmniej paru simów z zielonkawą skórą, tajemnicza sprawa - w sam raz dla pani detektyw :D Światy, które udostępniłaś wyglądają fajnie, szczególnie Roaring Heights.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie, że pamiętam :)) Mer jest przepiękna! Hehe, detektywi są śmieszni z tym ich chowaniem się za "krzaki", hmm, ciekawe czy chłopiec czy dziewczynka? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mer jest śliczna! Ta... Te sprawy detektywów :D Ale Mer jednak tej nocy zaszalała że, yhm no jest w ciąży :P

    Zapraszam na mój blog - funnysims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh dawna notka xD Ściągam Monte Vista bo drugie miasta się nie da pobrać bo error. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń