środa, 15 października 2014

08. Rodzina Pierce cz.8

(c) tumblr, czy tylko ja tak bardzo go kocham? <3
Cześć wszystkim! Uh, ponad miesiąc minął od ostatniej notki. Muszę przyznać, że od tamtego czas simsy włączyłam dopiero wczoraj. Jak w szkole? U mnie po prostu masakra! Ocen spokojnie starczy już na półrocze, a może i na cały rok. Nie mogę uwierzyć, że już w przyszłym roku będę pisała maturę! Już się stresuję. Smutno, że w wakacje tak dużo osób wróciło, a teraz pustki ;c No dobrze, nie przedłużając, zapraszam na 8 część Pierce'ów!


Dalej się kochają <3

hehe, napaleńce *.*

cześć babuniu Mer *3*

no bo Lucas to gorący chłopak!

synek ruszył na pomoc!

po zakończeniu szkoły przez Chaye młodzi postanowili wziąć skromny, prywatny ślub

no i przypieczętowali swój związek!

działo się ^^

Choco moja kochana dorosła! <3

zabawa laserem

efekty ja w Matrixie xd

no i Hui oraz Lucas się postarzeli, ale dalej są cudowni <3

pogaduszki z babcią ^^

i znów ogródek

Pierce'owe babunie grają w FIFĘ xd

Lexie, która cały czas zajmowała się malowaniem w końcu wyszła z domu i na festiwalu poznała przystojnego Dallasa (sima Thoma), który zaprosił ją do siebie

oho! konsekwencje nocy poślubnej xD

Owen bardzo się ucieszył <3

Chaye chce być najlepszą mamcią na świecie i już się uczy <3

słodziaczki <3

piękne widoczki Aurora Skies *.*

kujooon!

hehe, ta wścieklizna xd

przez ciążę Chayenne siedziała w domu więc postanowiła nauczyć się grać na pianinie

gdzie idziesz?

aaa, no tak. Minęły trzy dni, czas rodzić xd

Chaye, może choć malutki uśmiech? Wiem, że chciałaś chłopca...

ale mamusia kocha małą Katherinę <3

piciuuu *.*

tatuś też kocha <3 ciekawe czy będzie podobna do mamci czy do tatka?

noo eeeej! serio?! jakby to powiedział Christian Grey: ,,Obudziła się w niej jej wewnętrzna bogini" XD

heh, no ten tego. Dzwoniłam, żeby...

... poprosić cię o pozowanie!

joł, masz talent!

no to tulasek <33

czyżby ktoś ją natchnął? ^^

spacerek z kruszynką <3

ale cudo *____* chcę takie do pokoju!

tylko żeby jej głowa nie odpadła ;o 

Dallas sprzedaje jej prawego sierpa, a Lex mu się oświadcza... musi go kochać!

tylko się zabezpieczcie!

masażyk po ciężkiej pracy xD

Choco chyba polubiła nowego członka rodziny ; )

czyżby ciocia Lexie się na coś przygotowywała?

no i kolejny cichy ślub <3

Dallas wynalazca!

3 komentarze:

  1. Whoa, ty w przyszłym roku maturę piszesz, a ja egzamin gimnazjalisty...i jedyne, co teraz mnie męczy to pisanie rozprawek :c Z Dallasa jaki seksiak, mru! Uwielbiam czytać Pierce'ów, są świetni! <3 Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam widywać swoich simów w rodzinach innych blogerów, miło mi :D Lexie i Dallas ładnie razem wyglądają. Myślę, że im się ułoży. Córka Chaye i Owena pewnie fajnie wyrośnie :) Aurora Skies to naprawdę interesujące miasto, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też ocen pełno. Umieram po prostu. Ja w tym roku piszę egzamin gimnazjalny i boję się jak jasna cholera! (pardon c:)
    Lexie i Dallas to stanowczo moja ulubiona parka w rodzince *-*
    Mam nadzieję, że Lexie jednak się do "czegoś" przygotowuje c;
    Aurora Skies to stanowczo jedno z najpiękniejszych miast w simach!
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń