piątek, 5 września 2014

07. Rodzina Pierce cz. 7

 (c) tonnie
Joł ziomeczki ;* I jak tam przeżyliście pierwszy tydzień szkoły? Ja osobiście jestem strasznie wykończona... już mam zapowiedziane trzy sprawdziany, a najbliższy już we wtorek z procesów fotograficznych, a później matma i chemia. Jednym słowem masakra. Nie mam na nic czasu! Przekładałam notkę już tak długo... nie miałam siły obrobić zdjęcia, których mam już spory zapas. Muszę Wam powiedzieć, że Lexie i Owen maja już dzieciaczki <3  Dobrze, koniec ględzenia, pora na Pierce'ów!


Lexie i Owen świętują kolejne urodziny!


o ja pierdziule *_____*
ona jest przepięęęęękna!

a Owen przystojny <3

moja artycha <3

a oto dorosła Cheyenne Ingberg, dziewczyna Owena, piękna <3

bawimy się na festiwalu!

a moja mała dalej uwielbia wrotki!

suodko <3

dajemm w ślinę

co ty od niej chcesz? ;D

;oooo <3333

ajajaj, no oczywiście Chaye się zgodziła! (próbowałaby nie!)

tulimyyyy <3

Owen i Lexie jadą na studia!

czy ktoś mi powie o czym myśli w tej chwili Lexie? Bo myślami na studiach to raczej nie jest xd

zapoznajemy się ze współlokatorami

Owen wybrał się na naukę i medycynę, chce zostać lekarzem

a Lex na sztuki piękne <3

dzwonimy do Chaye

nie, odejdźźźź

dawaj mi tego batona, no!

aaaaammm, pyszotka, papierek!

gupia piłka, foch!

pyszne, studenckie jedzonko

kujooooon xd

trzeba ozdobić pokoik!

zawsze gdy to robią boję się, że ich to przytrzaśnie ;-;

czy naprawdę tylko ja się nie uczę? ;_;
dwa kujonyyy!

runnin runnin and runnin runnin

hahahahahahahahahahahah, leże
coś mu chyba nie pasuje

czemu on jest w matach o______O

 szybki łyk energetyka i na dalsze wykłady!

widoczkyyy *.*

czoo ja tu robie? ;o

a co ona robi to nikt nie wie xd

i teraz pytanie, uśpił go nauczyciel czy koleżanka obok?

ah ta szekszowna mina

biedna... ona oddaje to, co ja czuje i robie na chemii ;-;

zasieshh

- przepraszam bardzo, ale mogę już iść?!

coo ona tam ogląda, że Owen się tak patrzy ;o

zaszalał chłopak, a koleżanka z tyłu chyba happy :D

ciń dopr, pani ufo

eeee, ale czy tu nie powinny być cycki? ;o

artychaa <3

kto wygra ten zacięty pojedynek?

joł, ćwiczymy! bierzcie z niego przykład!

zdane!

i co że dzień i lato, ognisko pożegnalne trzeba zrobić!

siłacz!

Lex korzysta z ostatnich godzin

wspólna gra w zbijaka :D

no i piękna moja na koniec <3

PS. Co sądzicie o nowym szablonie? piękna Polly od Thoma na nim! <3

5 komentarzy:

  1. Szablon prześliczny! <3 A Lexie i Owen prześliczni *3*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny szablon, bardzo miło zobaczyć na nim Polly :D Lexie i Owen po urodzinach wyglądają bardzo dobrze i widzę, że fajnie im na studiach :) Też jestem zmęczony szkołą, ale niestety trzeba jakoś przetrwać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny szablon! *-* Sama robiłaś?
    Jacy piękni simowie! Chaye jest cudna <3
    A z Owena na studiach nie mogę xD
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chaye (Lexie zresztą też) jest naprawdę prześliczna<3 na pewno da Owenowi piękne dzieciaczki (mam nadzieję^^). Zaręczyny pod gwiazdami mmm.
    Lexie na początku rozmarzona, ale potem widać przygniotła ją studencka rzeczywistość :c Mimo wszystko jednak widać, że fajnie im się studiuje;)
    Szablon super :) !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://neillesims.blogspot.com/ :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Lexie jest prześliczna czekam aż dasz ją do pobrania! Uśmiałam się z tego zdjęcia co je batona znaczy papierek haha. Mm Owen też jest niczego sobie :D Z niecierpliwością czekam na ich dalsze losy, bo aż przyjemnie się to wszystko czyta :)
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń