poniedziałek, 25 sierpnia 2014

06. Rodzina Pierce cz.6 + download

dzień dobry! Nie wierzę, że został jeszcze tydzień wakacji! a tyle do zrobienia, do poleniuchowania i do robienia wszystkiego tylko nie do chodzenia do szkoły. Książki i zeszyty już kupione? u mnie jeszcze nie, muszę w końcu ruszyć dupe do sklepu no i kupić. Na dzisiaj mam dla Was 6 część Pierce'ów i kilka domów do pobrania, o które prosiliście pod poprzednim postem. Mam nadzieję, że się spodobają!

dajesz, pakerze!

babcia Mer zajęła się wynajdywaniem eliksirów ^^

no i naprawianiem rzeczy w domku

dawaj buziola <3

pyszotka, co nie?

nawet w zimę trzeba ćwiczyć!

straszne ;o

Lucas zasuwa na festiwalu zimy <3

ślicznotki uczą się jeździć na łyżwach *.*

no patrzcie tylko, wujek Bradley zamiast spełniać się w branży przestępczej woli sprzedawać jedzonko na festiwalu

bitwa ojca z synem <3

no i gleba ;-;

piękny aniołek <3

budujemy iglo ;3

a dzieciaczki bałwanka <3

na spacerek z Tancredim

moja mała artycha <3

i rajdowiec *.*

gołąbki <3

bon apetit ^.^

chodźcie na prezenty!

ah, jaki zadowolony <3

dorośli lepiej się bawią niż dzieci xd

nowy, wiosenny look Hui <3

<3

wycieczka balonem

bliźniaki świętują urodzinki!

pięękni <3

węędkujemy

i bura od babci ;-;

uuuu, komuś się oberwie!

zdolniacha, pięciokąty umie rysować <3

oo, i rzeźbi młoda!

kujonyyyy! 

to jej się udało! ;o

oto Cheyenne Ingberg - koleżanka z klasy Owena!

lubion siem ;3

nawet bardzo <3

i chodzom razem rano po bułki, też <3

zabawa młodzieży na festiwalu ^^

soł romantiko <3

ale jak to oboje na raz? ;______;
żegnajcie, będę tęsknić ;c

Hui też tęskni ;-;

żeby zapełnić pustkę postanowili adoptować małego kociaka - oto Choco <3

ah, ta ponętna mina <3

też rasa Hui musi się zajmować ogródkiem ;c

co to za autobus ;o

weź siem podziel, no!

kociaczky *.*

lecim na studniówkę! niestety, Lexie sama bo żadnego fajnego chłopaczka jej nie znalazłam ;-;

tulimy Choco <3

no zobaczcie tylko, kto odwiedził Pierce'ów!

i na koniec zaczytana Hui! <3

No i teraz obiecane domki. Starałam się wybrać te większe/rodzinne (credit: spring4sims):
http://www.spring4sims.com/2014/08/delaware-base-game-no-cc/ 
http://www.spring4sims.com/2014/08/butterfly/
http://www.spring4sims.com/2014/08/charleston-townhouse-unfurnished/ 
http://www.spring4sims.com/2014/08/irvin-shore-house/
http://www.spring4sims.com/2014/08/base-game-american-dream-family-home/

Mam nadzieję, że się przydadzą i że są dobrze zalinkowane.

5 komentarzy:

  1. Jakie domki przepiękne, jeśli to są sam maxis to pobieram! <3 Biedna Mer i psinka [*] Owen jaką ma śliczną dziewczynę, och i ach! ♥ Czekam na kolejną część! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że babcia i piesek odeszli. Owenowi i Cheyenne się ułoży, widać to ^^ Ale fajnie, że mieli wycieczkę balonem! Domki do pobrania są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucas srasznie przypomina mi Freddiego , nie wiem czemu : DMoze to ta fryzura i zarost ^.^ dlatego go tam uwielbiam :D Choco slodziaczek <3 A Lexi jaka wystrelona na balu ! licznie zdjecia z festiwalu :3
    Domki swietne , pewnie wielu osobom sie przydadza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. imię Hui mi się brzydko kojarzy haha, no bo wystarczy je powiedzieć na głos XD Cheyenne i Owen to słodka parka, mam nadzieję że wyjdzie z tego coś więcej! dzięki, pobrałam jeden domek :)
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choco *-* Śliczniusi. Wycieczka balonem? Macie jeszcze miejsce dla jednej Conaie? c;
    Oby Owenowi i Cheyenne się ułożyło <3
    Domki piękne. Chyba pobiorę ze dwa... :3

    OdpowiedzUsuń