czwartek, 14 sierpnia 2014

05. Rodzina Pierce cz.5

Czeeść miśki ;* coś z tej mojej nauki za dużo nie wychodzi, męczę się strasznie! Ah, ten cholerny niemiecki -.- Ale trochę pograłam w nocy w simsy i muszę Wam powiedzieć, że jesteście już bardzo do tyłu! Co wy na to, żeby w następnym poście pojawiły się jakieś downloady? fryzury, ubrania, może jakiś simy? ^^ Proponujcie coś w komentarzach, za które bardzo dziękuję. Przejdźmy może do piątej już części Pierce'ów! Ah, zapomniałabym. Macie już może ich dość i wolelibyście jakąś inną rodzinkę, czy Wam się podobają?
 
 Lucas - cudowny tatusiek, dgszdrtg *.*

Hui (nwm skąd mi się w tamtej notce wzięło Hiu) śliczna mamcia <3

 serio?! -.-

witaj Aurora Skies!

urodzinki Mer <3

no to już prawdziwa, śliczna babunia *3*

zapoznajemy się z sąsiadami

ona będzie pięęęękna <3 oczka tatusiowe i ogólnie tatusiowa, tylko skąd te blond włosy, skoro wszyscy ciemni?!

a tutaj za to mieszanka! oczka babcine, a włoski dziadka Carla! Czemu żadne się w Lucasa albo Hui nie wdało to nwm ;-;

ajajaja *.* tatko uczy człapać <3

a mamcia mówić ;3

perełeczkyy moje <3

czytamy książeczkę o malowaniu, Lexie będzie artystką! <3

a kto się tutaj schował? <3

ah... ten trudny wybór ;-;

popatrzcie jakie słodkości mi się pod dom przypałętały <3

<3

babunia Mer ma w końcu chwilę spokoju <3

zajepiękne są te wodospady <3

hot ploty z teściową ^^

moje kruszynki znowu mają ułoćinki <3
nic się w sumie nie działo przez ten czas...

pięękni <3

gadu gadu z wymyślakami

napaleńce <3 
(Hui, stylowa piżamka)

stylowe łóżeczka <3

rodzinne wycinanie dyni <3

hopsaa na trampolinie!

a to co ;o

dorosły Bradley!

Bradley postanowił się wyprowadzić do jakiegoś małego domku pod lasem, by móc podjąć karierę przestępcy

ahahhaaha, a się śmiałam jak głupia jak spadł xD

czyżby przyszła żonka? ^^

podbijamy festiwal jesieni! zamienił się wtedy w ducha, huehueh

a Owenowi tylko jedzenie w głowie

dajemy nura po jabłuszka! 

hahahahahahahahahahahahha
czy tylko mnie to zdjęcie tak śmieszy? xdd

artycha mojaa <3

zawody rodzinne!

Lucas duch wygrał!

bitwa na poduchy z wymyślakiem <3

- no to ten teges, da mi pani coś dobrego, bo spać mi się chce?

i na koniec śpiący z otwartymi oczami Tancredi <3

5 komentarzy:

  1. Bardzo fajna rodzinka, przyjemnie się czyta :) Dzieci są prze-przesłodkie <3 Ja bym chętnie zobaczyła downloady do ładnych domków dla dużych rodzin, bo to teraz szukam. Będę tu nieraz zaglądać, i zapraszam do siebie- herbalsims.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ta rodzinka mi sie podoba najbardziej :) blizniaki to same slicznosci, nie moge sie doczekac az dorosna, a Mer do twarzy ze staroscia <3
    buzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Downloady w następnej notce? Jestem za! :) Mer pomimo upływu lat nadal piękna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za downloadami! ^^ A rodzinka się nie nudzi, spokojnie. Mnie będzie podobać sie jeszcze długo. Bliźniaki są urocze! <3 Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za korzystanie z mojej grafiki w poprzednich postach! Przepraszam, że nie odwiedzałem, ale zapomniałem dodać się do obserwatorów. Rodzinka fajna i mieszka w klimatycznym i ładnym mieście :)

    OdpowiedzUsuń