wtorek, 29 lipca 2014

03. Rodzina Pierce cz.3

Ajaja, cześć słoneczka <3 Wyjazd jak najbardziej się udał, jestem mega zadowolona, szczęśliwa no i lekko spalona. Skóra mi płatami z ramion schodzi, a na plecach pęcherze. A mama mówiła: nie zapomnij kupić kremu z filtrem! ;c Dzisiaj zarywam nockę bo o 3:40 mecz Realu mojego! Tak więc grałam, oj grałam w simsiaki. Jesteście powoli do tyłu, bo zdradzę, że Lucas ma już rodzinkę. No nic, przechodzę do rodzinki. A, zapomniałabym. Co wy na to, żeby dawać troszkę większe miniaturki?


 Bradley uczy kupciać ;>

kąpiel na pchły

nie zrobiłam zdjęcia ze zdmuchiwania tortu ;c

rodzinne spożywanie torciku, weźcie dajcie psiakowi też!

 wspólne odrabianie lekcji + nauka Tancrediego sztuczek

należyty relaks mamci w ogródku

chwalimy się odznakami ;d

niestety, ogródek zaniedbany

uczymy gotowania, a w tle mistrz drugiego planu :D

o proszę, urodzinki!

przystojniak <3

zabawa na festiwalu w parku głównym (czyli te atrakcie festiwalowe musiałam zrobić sama, bo ten co już jest strasznie malutki był...)

zakochańce <3

no i co ci wyszło, Lucas?

hueheuehueheuh

szukamy jajeczek!

jak Messi i Casillas!

pamiątka <3

wruuuum, Bradley będzie rajdowcem xd

nauka jazdy

widzisz coś tam?

spotkanie z koleżanką ze szkoły - Carą

 gadu gadu

no patrzcie tylko jaki dżentelmen! <3

Cara, oddychaj tam!

no i som gołombeczky razem <3

omnomnom *.*

grajek <3

rośnie nam drugi Jack Sparrow?

 jasne, chodź Bambi, akurat grilla robimy -.-

ogródek już zdrowy!

rzygusiam tęczusią

ciekawe ^.^

no i bura od mamy za wagary!

praca policjanta do czegoś zobowiązuje

no i piszemy raport...

ale dlaczego robisz pajacyki, kiedy powinieneś na tym urządzeniu ćwiczyć? 
sims logic

przynieście mi tu obiad, bo talerz pusty!

zabawa z szopem :3

rozmoa z Carą, bardzo zazdrosna jest!

chyba se kpicie -,-

if ju noł łot aj min ;>

mamy chomiczka Hammiego

dzień wypoczynku!

łowimy rybki, udało mu się wtedy złowić żabę, to był dla mnie szok ;o

ktoś tu ma urodzinki!

nie moge się an niego napatrzeć no, sgrsetaghseths *______*

5 komentarzy:

  1. omfg lucas :o dasz go do pobrania? bardzo ladnie prosze! czekam na dalsze ich losy po jestem bardzo ciekawa tej jego rodziny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiedziałem, że się tak skończy to "spotkanie" Lucasa z koleżanką :D
    Czekam z niecierpliwością na następną część c;

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucas! *__* 100% przystojniaka.
    Złowić żabę? Simsy zaskakują przez cały czas... c;
    Wrzucaj szybciutko następną część rodzinki ^^ Jestem ciekawa rodziny Lucasa. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucas to ciacho *.* Ja też bardzo proszę, żebyś dała go do pobrania :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojojoj dlatego od razu gdy się spalę stosuję pantenol i wtedy nie ma mowy, żeby zeszła mi skóra! Z Lucasa niezły przystojniak wyrósł!

    OdpowiedzUsuń