piątek, 10 lipca 2015

13. Jones cz.2

Nie przejmujcie się tym, co napisałam wczoraj, bo jednak tumblr, to nie to samo co blogspot ;) Jeśli czas mi na to pozwoli będę prowadziła oba, tak jak chyba większość z Was. Na moim simblr możecie śledzić losy rodziny Navas, a tutaj chyba w większości będzie właśnie rodzina Jones! Wkręciłam się w ich losy i mogę zdradzić, że aktualnie gram 3 i 4 pokoleniem, więc jesteście daleko w tyle! Jak zapewne zauważyliście na blogu w końcu zagościł nowy szablon. Mam nadzieję, że się podoba. Jak mijają wakacje? Wybieracie się gdzieś? Ja niestety w tym roku siedzę w domu, ale pewnie jeszcze z przyjaciółmi wymyślimy coś na spontana. No nic, nie przedłużając, zapraszam na drugą część rodziny Jones!
~*~
po powrocie trzeba poświęcić Mimi trochę czasu <3

omnomnomnom

ugh, ogródek też zastała zaniedbany ;/

festiwal lata!

moczymy pupkee!

Lily to Casillas i Ronaldo w jednym!

a na koniec dnia zasłużone lody ;)

Mimi jaki wzrok *3*

a któż to odwiedził Lily? Tak! Farouk!

hmmm, jaka rozkmina...

Lily ogląda ,,Wspaniałe stulecie" i nawet mrugnąć nie chce, żeby niczego nie przegapić!

Farouk okazał się bardziej interesujący od Sulejmana xD

no i przeszli do konkretów!

i konkretnych konkretów też... 

ahh, no tak, wszystko trzeba opisać potem na blogu ;d

ups ;o

jesienny look Lily <3

moja artystka <3

bum! ciąża! ;o i co teraz?!

Lily od razu postanowiła powiedzieć Faroukowi o ciąży

mężczyzna nie mógł uwierzyć, że będzie mieć z Lily dziecko. Żona go zabije! ;o

Mimi sobie słodko śpi <3

pewnego dnia Lily wybrała się do biblioteki, by poczytać książki o macierzyństwie - w końcu będzie samotną matką, ponieważ Farouk wyjechał i wrócił do żony ;-;

gdzie się wybierasz? już poród?! szybko ;o

poznajcie malutką Caroline! <3 *3*

mamusia tak bardzo ją kocha <3

głodomorek <3

o tym nie było w książce o macierzyństwie ;___;

łiiii <3

mam nadzieję, że wda się w mamcię *3*

stary przyjaciel Lily, Christopher Steel postanowił wyciągnąć ją na miasto, a Caro została z opiekunką

8 komentarzy:

  1. SZABLON *3* Farouk taki przystojny, a taki drań ;-; no nic, widać że dziewczyny sobie świetnie radzą i bez niego<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio czytam notki na Waszych blogach turami, bo jestem poza domem, więc dopiero teraz doszedłem do tej ;p Wcześniej skomentowałem tą poprzednią, ale wspaniale, że jednak zmieniłaś zdanie :D Lily wygląda pięknie! Bardzo szkoda, że nie wyszło jej z Faroukiem, bo fajnie razem wyglądali i mają razem córkę :c No, ale może wyjdzie jej z Christopherem? Byłoby miło :) Czekam na kolejne posty!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG! Przepiękny szablon, uwielbiam kolorystykę *_* Szkoda Caroline, że nie będzie miała kontaktu z tatą :< A może Faroukowi się poprzestawia w głowie? Albo Lily znajdzie sobie faceta. Uuu przemieniony Christopher jest mega przystojny! Tak sobie myślę czy autorka 50 twarzy Greya wzorowała się jego nazwiskiem jak tworzyła Anastasię? xD

    Przy okazji, zapraszam do mnie :3
    http://ambrosialsims.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam na mojego bloga, który jest już po remoncie i ruszył pierwszy konkurs simowego top model, możesz komentować jak również głosować na swoje faworytki :) Jeśli masz ochotę, możesz zostać jednym z jury, wystarczy, że wyrazisz chęć u mnie na blogu :)

    lazurowa-promenada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. CUdowny blog, bardzo podoba mi się wygląd tego bloga aż mam ochotę tutaj posiedzieć dłużej i pogrzebać co nieco w nowościach Twoich. Poza tym dodajesz ciekawe i ładnie zrobione screeny, super to wszystko wygląda, bardzo pomysłowe. Rodzinka jest przecudowna i ta mała <3

    Zapraszam też do mnie również na bloga o simsach :
    http://mint-pogrywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomyliłam pościel z pizzą... wtf, za dużo myśle o jedzeniu XD
    Ten piesioo *-*
    ♡ simschanel.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń